راه‌اندازی کسب و کار
صنعت و تولید
تجارت بین‌الملل
بهداشت و سلامت
صنعت گردشگری
فرهنگی و هنری

پنجره واحد مناطق آزاد

صدور مجوز فعالیت مؤسسه فرهنگی و هنری

صدور مجوز فعالیت مؤسسه فرهنگی و هنری

فعالیت فرهنگی و هنری
مجوز فعالیت مؤسسات فرهنگی و هنری
فعال فرهنگی و گردشگری شروع

توضیح خدمت

آن دسته از فعالان حوزه فرهنگی و گردشگری که فعالیت‌های آنها شامل موارد ذکر شده در لیست موضوعی مؤسسات فرهنگی و هنری باشد، یک مؤسسه فرهنگی و هنری به حساب می‌آید و برای فعالیت در مناطق آزاد تجاری و صنعتی، لازم است پیش از ثبت شرکت از سازمان منطقه مربوطه مجوز دریافت کند. در این بخش می‌توانید برای دریافت مجوز فعالیت مؤسسه فرهنگی و هنری درخواست ارسال کنید.

دستورالعمل دریافت خدمت

برای دریافت تمام خدمات وب‌سایت، می‌بایست ثبت‌نام کرده باشید.

  • برای درخواست این خدمت، روی دکمه «شروع» در بالای صفحه کلیک کنید. در صورتِ نداشتن حساب کاربری، می‌بایست ثبت‌نام کنید و اگر قبلا ثبت‌نام کرده‌اید، وارد حساب‌ کاربری‌تان شوید.
  • دکمه «شروع» این خدمت را به صورت خودکار به میز خدمت‌تان اضافه می‌کند. برای اطلاع از آخرین وضعیت و پی‌گیری سابقه درخواست‌ها به آن نیاز دارید.
  • بعد از انتخاب منطقه مورد نظر و موافقت با قوانین آن، فرم درخواست مجوز فعالیت مؤسسه فرهنگی و هنری نمایش داده می‌شود.
  • در این مرحله می‌بایست فرم مربوطه را پُر کرده و با ارائه کلیات طرح، مستندات مورد نیاز شامل رزومه مرتبط با موضوع انتخاب شده و سوابق تحصیلی را بارگذاری کنید.
  • پس از تأیید صحت اطلاعات وارد شده، روی دکمه تأیید و ثبت کلیک کنید.
  • درخواست شما در مدیریت فرهنگی و هنری و در صورت لزوم کمیسیون تخصصی، بررسی می‌شود. چنانچه اطلاعات ثبت شده ناقص باشد، درخواست برای تکمیل و اصلاح اطلاعات به شما برمی‌گردد.
  • پس از تأیید درخواست در مدیریت فرهنگی و هنری و یا کمیسیون تخصصی، استعلام‌های لازم انجام می‌گیرد. چنانچه در استعلام‌ها ایراداتی مشاهده شود، پرونده برای رفع ایرادات به شما بازگردانده می‌شود.
  • پس از آن‌که استعلام‌ها به نتایج مطلوب برسند، کارشناسان سازمان از محل طرح بازدید کرده و گزارش بازدید را ثبت می‌کنند. چنانچه براساس گزارش بازدید نیاز به اصلاحاتی در طرح یا محل باشد، موارد لازم به اطلاع شما خواهد رسید.
  • پس از تأیید نهایی طرح و محل، لازم است تا کارمزد صدور مجوز را پرداخت کنید. در این مرحله مجوز فعالیت مؤسسه فرهنگی و هنری صادر می‌شود و از طریق سامانه قابل مشاهده خواهد بود.

 

اطلاعات بیشتر

نکته ۱: پس از صدور مجوز، با توجه به آن‌که هر مؤسسه فرهنگی و هنری یک شرکت نیز به حساب می‌آید، لازم است از طریق فرایند ثبت شرکت درخواست خود را ادامه دهید.


نکته ۲: پس از ثبت شرکت لازم است کارمزد مجوز فعالیت را پرداخت کنید. و پس از آن نسبت به دریافت مجوز فعالیت اقتصادی به شکل مؤسسه فرهنگی و هنری اقدام نمایید.

خدمات مرتبط

مطالب این صفحه چقدر برای شما مفید بود؟
نسخه بتا