راه‌اندازی کسب و کار
صنعت و تولید
تجارت بین‌الملل
بهداشت و سلامت
صنعت گردشگری
فرهنگی و هنری

پنجره واحد مناطق آزاد


کارگروه ویژه مناطق آزاد در اتاق بازرگانی ایران تشکیل می شود


با تشکیل کارگروه ویژه و تخصصی مناطق آزاد در اتاق بازرگانی ایران، از تمامی ظرفیت های اتاق برای رفع موانع پیش روی تولید و صادرات استفاده خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در دیدار دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و رییس اتاق ایران، توافق شد تا کارگروه ویژه مناطق آزاد در اتاق بازرگانی ایران با هدف تسهیل و مانع زدایی در تولید و ایجاد اشتغال تشکیل شود. 
در این جلسه «حمیدرضا مومنی» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به «غلامحسین شافعی» رییس اتاق ایران پیشنهاد داد که چارچوب رسمی تشکیل این کارگروه طی چند روز آینده در قالب تفاهم نامه ای به امضای طرفین برسد تا در سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»، با تشکیل کارگروه ویژه و تخصصی مناطق آزاد در اتاق بازرگانی ایران، از تمامی ظرفیت های اتاق برای رفع موانع پیش روی تولید و صادرات استفاده شود. 
شایان توجه است؛ از ابتدای سال 1400 تاکنون دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور منظم در تمامی مناطق آزاد و دیدار با فعالان اقتصادی و تولیدی مناطق، با عقد تفاهم نامه های همکاری و تشکیل کارویژه های تخصصی و پیگیری مداوم از دستگاه های اجرایی مرتبط موضوع، توانسته است بیش از 120 مانع فراروی تولیدکنندگان را مرتفع سازد.






نسخه بتا