راه‌اندازی کسب و کار
صنعت و تولید
تجارت بین‌الملل
بهداشت و سلامت
صنعت گردشگری
فرهنگی و هنری

پنجره واحد مناطق آزاد


بازگشت 8 واحد تولیدی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به چرخه تولید



به گزارش فرینا، حسین نامور با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در زمینی به مساحت یک‌هزار و 880 هکتار ایجاد شده است افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده 2 هزار و 700 هکتار از اراضی ساحلی به منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزوده شد و مساحت آن به 5 هزار هکتار افزایش یافت.

نامور با اشاره به واگذاری اراضی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به سرمایه‌گذاران تصریح کرد: تاکنون 185 شرکت تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ثبت شده که مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به صدور مجوز‌های جدید برای فعالیت در این منطقه ویژه خاطرنشان کرد: مجوز سرمایه‌گذاری برای اجرای واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه بوشهر صادر شده که براساس برنامه زمان‌بندی وارد مدار تولید می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با تأکید بر رونق اقتصادی واحد‌های صنعتی و تولیدی گفت: تاکنون هشت واحد تولیدی راکد این منطقه ویژه فعال و احیا شده که پنج واحد صنعتی آن مربوط به 9 ماه امسال است.

نامور از اشتغالزایی در 9 ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: دراین مدت با احیا واحد‌های تولیدی راکد بیش از 300 نفر در واحد‌های مختلف تولیدی و خدماتی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اشتغالزایی و مشغول به‌کار شده است.

وی افزود: در 9 ماه امسال 12 هزارتن کالا به انبار‌های مسقف منطقه ویژه اقتصادی بوشهر منتقل شده است.

به گفته مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، تمام دستگا‌ها مؤظف هستند تا مشکلات و موانع واحد‌هایی که به دلیل مشکلات تعطیل شده‌اند را بردارند.

منبع: فرینا

https://freena.ir/detail/54883






نسخه بتا