راه‌اندازی کسب و کار
صنعت و تولید
تجارت بین‌الملل
بهداشت و سلامت
صنعت گردشگری
فرهنگی و هنری

سازمان فناوری اطلاعات ایران

تمدید کارت مدیر هتل

تمدید کارت مدیر هتل

صنعت گردشگری
کارت مدیر هتل
فعال اقتصادی

توضیح خدمت

کارت‌های مدیر هتل مدت اعتبار محدودی دارد. پس از پایان مدت اعتبار کارت مدیر هتل برای ادامه فعالیت مرکز اقامتی تحت مدیریت قبلی باید نسبت به تمدید کارت مدیر هتل اقدام کنید. برای درخواست تمدید کارت مدیر هتل می‌توانید از این بخش اقدام کنید.

دستورالعمل دریافت خدمت

برای دریافت تمام خدمات وب‌سایت، می‌بایست ثبت‌نام کرده باشید.

  • برای درخواست این خدمت، روی دکمه «شروع» در بالای صفحه کلیک کنید. در صورتِ نداشتن حساب کاربری، می‌بایست ثبت‌نام کنید و اگر قبلا ثبت‌نام کرده‌اید، وارد حساب‌ کاربری‌تان شوید.
  • دکمه «شروع» این خدمت را به صورت خودکار به میز خدمت‌تان اضافه می‌کند. برای اطلاع از آخرین وضعیت و پی‌گیری سابقه درخواست‌ها به آن نیاز دارید.
  • در این مرحله کارت قبلی را انتخاب کرده و پس از تأیید قوانین به مرحله بعد منتقل می‌شوید.
  • چنانچه نیاز به ارائه اطلاعات تکمیلی و یا رفع نواقص نباشد، پرونده برای بررسی درخواست تمدید به معاونت گردشگری منطقه مربوطه منتقل می‌شود.
  • درخواست شما به معاونت گردشگری ارجاع داده می‌شود و پس از بررسی، چنانچه نیاز به اصلاح یا تکمیل اطلاعات و مدارک باشد، پرونده برای اصلاح موارد مورد نیاز به شما بازگردانده می‌شود.
  • در صورت تأیید درخواست، می‌توانید نسبت به پرداخت کارمزد تمدید کارت مدیر هتل اقدام کنید.
  • پس از پرداخت کارمزد، کارت مدیر هتل تمدید شده و نسخه الکترونیکی آن در سامانه قابل مشاهده خواهد بود.

خدمات مرتبط

مطالب این صفحه چقدر برای شما مفید بود؟
نسخه بتا